Zwroty i reklamacje

Szybkie zwroty

Zwrot ten odbywa się tylko poprzez Paczkomat Inpost. Koszt 13,99 zł.
Na tym etapie nie ponosisz żadnych kosztów. Kwota 13,99 zł zostanie odliczona od wartości zamówienia w momencie realizowania przelewu zwrotnego.

  1. Wypełnij formularz zwrotu ( link do formularza: formularz )
  2. Zapakuj przesyłkę, wkładając do niej wypełniony wcześniej formularz
  3. Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/kajtkowelove
  4. Podaj swoje dane i numer zamówienia (otrzymany w wiadomości email, podczas składania zamówienia)
  5. Otrzymasz kod nadania na e-mail i sms
  6. Nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie, wybierając na ekranie kolejno: nadam paczkę –  mam specjalny kod
  7. Po wprowadzeniu kodu otrzymanego sms’em otworzy się skrytka, do której należy włożyć paczkę

Zwrot standardowy

1. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, należy go odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz dołączyć formularz zwrotu.
2. Towar należy odesłać na adres sklepu:
KajtkoweLove
Podchorążych 41
68-200 Żary 
3. Koszty wysyłek ponosi kupujący.
4. Sprzedawca ustosunkuje się do zwrotu w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia otrzymania zwrotu produktu.
5. Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy i prawach konsumenta, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy.
6. Zwrot nastąpi w taki sam sposób, w jaki została dokonana wpłata. W przypadku paczek pobraniowych zwrot zostanie zrealizowany na podany w formularzu zwrotu numer konta.
7. Podstawą do wszczęcia procedury zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz zwrotu i podpis osoby dokonującej zwrotu (imię i nazwisko).

Formularz jest do pobrania pod linkiem: formularz

Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu zwrotu.

Uwaga! Prosimy upewnić się, że artykuły dostarczone do naszego sklepu internetowego są właściwe, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za te, które nie zostały zakupione w sklepie Kajtkowelove.pl. 

WAŻNE!
Zgodnie z prawem konsumenckim, produkty takie jak bielizna, odpakowane smoczki, otwarte kosmetyki, akcesoria kosmetyczne typu rollery do twarzy, szczotki do włosów (również dla dzieci) i ciała oraz środki higieny NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM / WYMIANOM.

Reklamacja

  1. Towar odsyłany w ramach reklamacji powinien być czysty.
  2. Reklamowany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres sklepu:
    KajtkoweLove
    Podchorążych 41
    68-200 Żary 
    wraz z dołączonym formularzem zwrotu. 
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Uwaga! Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji jest prawidłowo wypełniony formularz zwrotu i podpis osoby dokonującej reklamacji. (Wraz z informacją, iż zwrot produktu ma być rozpatrzony w trybie reklamacji)

Formularz jest do pobrania pod linkiem: formularz

Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji.

Reklamacji nie podlegają

  1. Uszkodzenia mechaniczne takie jak.: rozprucie, pęknięcie, rozciągnięcie, zmechacenie, przetarcie.
  2. Wybarwienie (zafarbowanie) towaru,
  3. Uszkodzenie elementów ruchomych takich jak .: zamki, ekspresy, napy, guziki, rzepy itp.
  4. Produkty niewłaściwie konserwowane oraz użytkowane niezgodnie z instrukcjami umieszczonymi na metce produktu,
  5. Pęknięcia nadruków,
  6. Różnice pomiędzy rzeczywistym wyglądem dostarczonego towaru a jego zdjęciem umieszczonym w Sklepie internetowym, jeśli są one wynikiem indywidualnych ustawień komputera Klienta – kolor, wygląd faktury, proporcje itd.