Szybkie zwroty
Zwrot ten odbywa się tylko poprzez Paczkomat Inpost. Koszt 13,99 zł.
Na tym etapie nie ponosisz żadnych kosztów. Kwota 13,99 zł zostanie odliczona od wartości zamówienia w momencie realizowania przelewu zwrotnego.
- Wypełnij formularz zwrotu ( link do formularza: formularz )
- Zapakuj przesyłkę, wkładając do niej wypełniony wcześniej formularz
- Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/kajtkowelove
- Podaj swoje dane i numer zamówienia (otrzymany w wiadomości email, podczas składania zamówienia)
- Otrzymasz kod nadania na e-mail i sms
- Nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie, wybierając na ekranie kolejno: nadam paczkę – mam specjalny kod
- Po wprowadzeniu kodu otrzymanego sms’em otworzy się skrytka, do której należy włożyć paczkę
Zwrot standardowy
1. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, należy go odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz dołączyć formularz zwrotu.
2. Towar należy odesłać na adres sklepu:
KajtkoweLove
Podchorążych 41
68-200 Żary
3. Koszty wysyłek ponosi kupujący.
4. Sprzedawca ustosunkuje się do zwrotu w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia otrzymania zwrotu produktu.
5. Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy i prawach konsumenta, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
6. Zwrot nastąpi w taki sam sposób, w jaki została dokonana wpłata. W przypadku paczek pobraniowych zwrot zostanie zrealizowany na podany w formularzu zwrotu numer konta.
7. Podstawą do wszczęcia procedury zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz zwrotu i podpis osoby dokonującej zwrotu (imię i nazwisko).
Formularz jest do pobrania pod linkiem: formularz
Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu zwrotu.
Uwaga! Prosimy upewnić się, że artykuły dostarczone do naszego sklepu internetowego są właściwe, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za te, które nie zostały zakupione w sklepie Kajtkowelove.pl.
WAŻNE!
Zgodnie z prawem konsumenckim, produkty takie jak bielizna, odpakowane smoczki, otwarte kosmetyki, akcesoria kosmetyczne typu rollery do twarzy, szczotki do włosów (również dla dzieci) i ciała oraz środki higieny NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM / WYMIANOM.
Reklamacja
- Towar odsyłany w ramach reklamacji powinien być czysty.
- Reklamowany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres sklepu:
KajtkoweLove
Podchorążych 41
68-200 Żary
wraz z dołączonym formularzem zwrotu. - Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Uwaga! Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji jest prawidłowo wypełniony formularz zwrotu i podpis osoby dokonującej reklamacji. (Wraz z informacją, iż zwrot produktu ma być rozpatrzony w trybie reklamacji)
Formularz jest do pobrania pod linkiem: formularz
Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji.
Reklamacji nie podlegają
- Uszkodzenia mechaniczne takie jak.: rozprucie, pęknięcie, rozciągnięcie, zmechacenie, przetarcie.
- Wybarwienie (zafarbowanie) towaru,
- Uszkodzenie elementów ruchomych takich jak .: zamki, ekspresy, napy, guziki, rzepy itp.
- Produkty niewłaściwie konserwowane oraz użytkowane niezgodnie z instrukcjami umieszczonymi na metce produktu,
- Pęknięcia nadruków,
- Różnice pomiędzy rzeczywistym wyglądem dostarczonego towaru a jego zdjęciem umieszczonym w Sklepie internetowym, jeśli są one wynikiem indywidualnych ustawień komputera Klienta – kolor, wygląd faktury, proporcje itd.